Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (7)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Чорній М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Паламарчук Д. 
Універсальна машина для підготовчих робіт та її кінематичний аналіз [Електронний ресурс] / Д. Паламарчук, В. Соловка, М. Чорній // Гірничі, будівельні, дорожні та меліоративні машини. - 2015. - Вип. 86. - С. 76-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gbdmm_2015_86_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 324.029 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Чорній М. М. 
Підготовка майбутніх учителів до формування міжособистісних взаємин в учнівському колективі як складник оволодіння професійними компетенціями [Електронний ресурс] / М. М. Чорній // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 217-222. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_36
Визначено сутність поняття "міжособистісні взаємини" та подано їх структуру, проаналізовано роль в особистісному зростанні підлітків. Досліджено стан професійної готовності майбутніх вчителів до формування міжособистісних взаємин в учнівському колективі підлітків. Охарактеризовано технології формування оптимальних міжособистісних взаємин у підлітковому колективі школярів. Розроблено модель і визначено структурні компоненти системи професійної підготовки майбутніх вчителів до організації міжособистісних взаємин в учнівському колективі: загальні та специфічні принципи, методологічні підходи, єдність теоретичної та практичної підготовки, методи та форми підготовки, орієнтаційний, навчально-моделювальний і результативно-коригувальний етапи підготовки, педагогічні умови реалізації системи, критерії та показники рівнів сформованості готовності, де кінцевим результатом є сформованість ціннісно-мотиваційного, когнітивного та функціонально-технологічного компонентів готовності.Подано трактування професійно-педагогічної компетентності. Визначено п’ять компонентів компетентності: спеціальну і професійну компетентність свого предмета; методичну компетентність, що стосується способів формування знань і умінь учнів; соціально-психологічну компетентність у сфері процесів спілкування; диференційно-психологічну компетентність у межах мотивів, здібностей учнів; аутопсихологічну компетентність на фоні переваг та недоліків власної діяльності й особистості. Визначено ключові компетентності не лише як комплекс певного рівня знань, умінь, навичок та ставлень, здатність здійснювати професійну діяльність, а як оволодіння комплексом знань та вмінь особистісно-діяльнісного характеру. Запропоновано перелік базових компетентностей, що охоплюють: уміння вчитися, громадянську, загальнокультурну, компетентність з інформаційних та комунікаційних технологій, соціальну, підприємницьку і здоров’язберігальну. Подана трактовка профессионально-педагогической компетентности. Определены пять компонентов компетентности: специальная и профессиональная компетентность своего предмета; методическая компетентность касается способов формирования знаний и умений учащихся; социально-психологическая компетентность в области процессов общения; дифференциально-психологическая компетентность в пределах мотивов, способностей учащихся; аутопсихологическая компетентность на фоне преимуществ и недостатков собственной деятельности и личности. Определены ключевые компетентности не только как комплекс определенного уровня знаний, умений, навыков и отношений, способность осуществлять профессиональную деятельность, а как овладение комплексом знаний и умений личностно-деятельностного характера. Предложен перечень базовых компетенций, охватывающих: умение учиться, гражданскую, общекультурную, компетентность по информационным и коммуникационным технологиям, социальную, предпринимательскую и здоровьесберегающую. Interpretation of professional pedagogical competence is presented. Five components of competence are defined: special and professional competence within the teacher’s subject; methodical competence, dealing with ways of forming pupils’ knowledge and skills; social-psychological competence in the field of communication; differential-psychological competence within pupils’ motives and abilities; autopsychological competence in the context of own activity’s and personality’s advantages and disadvantages.
Попередній перегляд:   Завантажити - 444.337 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Чорній М. М. 
Формування міжособистісних взаємин в учнівському колективі підлітків як умова створення психологічно безпечного освітнього середовища [Електронний ресурс] / М. М. Чорній // Молодий вчений. - 2018. - № 2(2). - С. 650-653. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_2(2)__50
Попередній перегляд:   Завантажити - 160.328 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Горбатий І. В. 
Високоефективна телекомунікаційна система на основі амплітудної модуляції багатьох складових [Електронний ресурс] / І. В. Горбатий, М. Б. Чорній // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Радіоелектроніка та телекомунікації. - 2018. - № 909. - С. 23-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPPT_2018_909_6
Розглянуто сучасні різновиди амплітудно-фазової модуляції (АФМ). Наведено сигнальні сузір'я сучасних відомих і запропонованих нових різновидів АФМ. Розглянуто принципи побудови засобів для формування й оброблення запропонованого високоефективного різновиду АФМ - амплітудної модуляції багатьох складових (АМБС). Запропоновано структурну схему високоефективної телекомунікаційної системи на базі АМБС.
Попередній перегляд:   Завантажити - 267.944 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Горбатий І. В. 
Високоефективна телекомунікаційна система безпроводового зв'язку на основі амплітудної модуляції багатьох складових [Електронний ресурс] / І. В. Горбатий, М. Б. Чорній // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Радіоелектроніка та телекомунікації. - 2020. - № 915. - С. 30-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPPT_2020_915_7
Розглянуто сучасні різновиди амплітудно-фазової модуляції. Наведено сигнальні сузір'я сучасних відомих і запропонованих нових різновидів амплітудно-фазової модуляції (АФМ). Розглянуто принципи побудови засобів для формування й оброблення запропонованого високоефективного різновиду АФМ - амплітудної модуляції багатьох складових (АМБС). Запропоновано структурну схему високоефективної телекомунікаційної системи на основі АМБС.
Попередній перегляд:   Завантажити - 402.199 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського